Jan 6, 2011

DESPICABLE ME

despicable_me_m

...je naziv animiranog filma iz 2010. godine, koji je radio Chris Renaud, tvorac Ice Age-a. Zašto sam rešila da pišem o njemu, a ne nekom drugom od bezbroj dobrih animiranih filmova? Zato što Despicable Me nije stigao do našeg gledališta. Ili se ja makar ne sećam da je bio u bioskopima.. U svakom slučaju u našoj zemlji nije dobio pažnju koju zaslužuje. Film sam sasvim slučajno pogledala pre 2 nedelje dok sam bila na putu i jako mi se dopao, pa pomislih da je vredan da i drugi ljudi čuju za njega.

Radnja se vrti oko simpatičnog zlikovca Grua, koji kuje plan da ukrade Mesec i tako postane najveći i najpoznatiji zlikovac na svetu, i usput prevaziđe mladog i iritantnog zlikovca u usponu Vektora, koji se proslavio tako što je ukrao Piramidu u Gizi. U priču bivaju uvučene i 3 devojčice iz sirotišta, koje Gru reši da usvoji i upotrebi za svoj masterplan. Međutim, kako vreme odmiče kroz niz komičnih, dirljivih i originalnih situacija, Gru počinje da uči od devojčica o nekim stvarima u životu koje su važnije od ‘biti prvi’ ambicija.

Povremeno me ljudi pitaju da im predložim da gledaju nešto da odmore mozak. Pa, ljudi, evo predloga! Obavezno pogledajte trejler iznad :) Film vam sigurno neće otkriti neku novu revolucionarnu poruku, ali je svakako veoma zabavan i doneće vam osmeh na lice. A možda se usput i zamislite oko svojih životnih prioriteta :)

Despicable-Me-despicable-me-14378203-600-307

1 comment:

Zoran said...

Ovo gledamo zajedno!

Post a Comment

Mišljenja, pitanja, filozofiranja, pohvale, uvrede.. sve ide ovde :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...