Jan 31, 2011

Book Giveaway #1

Greškom sam malopre obrisala ovu stranicu tako da je sad ponovo postavljam, ali očigledno da neće biti 100% ista, jer nisam imala sačuvan original. No nema veze s obzirom da je upravo danas ovaj post zastareo, jer je izašao novi Book Giveaway #2.

‘Knjiga vredi onoliko koliko je puta pročitana’. To je jedna od misli koju imam otkad znam za sebe. Zato mi nikad nisu bili jasni ljudi koji insistiraju na tome da knjige koje im stoje na polici izgledaju kao da ih nikad niko nije uzeo u ruke i ne dozvoljavaju nikome da ih takne. (Što ne znači da mi je normalno da se gužvaju, cepaju, žvrljaju i prave uši na stranicama.) Ok, postoje neke posebne stvari za koje je svako sentimentalno vezan i to je normalno, ali u globalu ja sam za to da kad jednom pročitamo knjigu treba da je pustimo da živi dalje svoj život. Pre par godina pokušala sam da organizujem razmenu knjiga sa ljudima iz svoje okoline. Kad bi pročitali ono što imamo onda bismo se menjali, ali ne u smislu pozajmice, nego zauvek. I ta trampa bi trebalo stalno da teče. Međutim to nije zaživelo. A pročitane knjige su nastavile da skupljaju prašinu. Tako da sam došla na ideju da ih ispoklanjam i pružim im šansu za novi život.

Pravila su sledeća: potrebno je samo da ostavite komentar na ovaj post koju knjigu biste želeli (ako niste učlanjeni prethodno se učlanite na blog klikom na dugme follow, to je minut posla i vaš nadimak bi trebalo da se pojavi u spisku čitalaca). Kada istekne rok objaviću dobitnika. Dobitnici će mi poslati svoj kontakt da se dogovorimo za primopredaju i to je sve. Ako niste iz Beograda poslaću vam knjigu poštom :) Simple as that.

 

 
tacka prevareIsečak sa wikipedije:

Tačka prevare naučno trilerski roman iz 2001. Delo je Den Brauna, autora Da Vinčijevog koda, jednog od najprodavanijih dela ikada.

Upozorenje: Slede detalji zapleta ili potpun opis.

NASA-in satelit otkriva neobično redak objekat zakopan duboko u ledu Arktika. Posle niza promašaja, kompanija za proučavanje svemira, konačno može da objavi preko potreban uspeh koji će duboko uticati kako na politiku same NASA-e tako i na predstojeće predsedničke izbore. Analitičar Obaveštajne službe, Rejčel Sekston, dobija od Bele kuće zadatak da utvrdi verodostojnost ovog otkrića. Zajedno sa timom stručnjaka u kojem je i harizmatični naučnik Majkl Toland, Rejčel odlazi na Arktik i tamo otkriva nešto nezamislivo: dokaz o lukavoj naučnoj prevari, bestidnoj obmani koja preti da svet dovede u ozbiljnu zabludu. Rejčel ne stiže da upozori predsednika. Ona i Majkl upadaju u zasedu tima profesionalnih ubica. Dok beže od sigurne smrti preko pustih i negostoljubivih predela, jedina nada da će preživeti leži u tome da otkriju ko stoji iza ove vrhunske zavere.

vukodav

Isečak sa laguna.rs:

Slovenski Gospodar prstenova!
Višemilionski bestseler!

Vukodav – prvi deo fascinantne tetralogije o neustrašivom junaku iz roda Sivog Psa. Majstorski ispripovedana, ova herojska saga o dobru i zlu, prijateljstvu i ratu, ljubavi i smrti, priziva nam u sećanje najbolje stranice Gospodara prstenova, Princa Valijanta, Konana… I dok s neverovatnom lakoćom uvodi čitaoca u arhetipski svet vanvremenih ljudskih vrednosti, ona istovremeno uspeva da upečatljivo oživi „senke zaboravljenih predaka“: nepravedno zanemareni univerzum Starih Slovena, svakodnevni život njihovih plemena, raznolikost običaja i mitologije. U iščekivanju najavljene ekranizacije ovog višemilionskog bestselera, čitaoci će imati zadovoljstvo da uživaju u mitskoj atmosferi svojstvenoj retkim i dragocenim knjigama koje su u stanju da nakratko zaustave vreme i otkriju nam čitav jedan nepoznati svet…

 

Ove knjige traže novi dom :) Usvojite ih!

13 comments:

grumpy said...

Evo ja sam spremna da ti pomognem u rasciscavanju knjiga. Ja bih Vukodav Marija Semjonova-posto imam ostale delove,samo prvi nemam pa zato nikako da pocnem da ih citam.
Pa kako bi pomogla tvojoj ideji da knjige kruze za uzvrat mogu da ponudim Glamurama-Bret Iston Elis(laguna)-koja je jednom procitana.

Jovan said...

Pozdrav Iris, evo moje podrske....

Aleksandra said...

Ja bih poslednji Harem :D :*

*Iris* said...

@grumpy - Nisam očekivala ništa za uzvrat, ali to je zaista lepo od tebe :) Prati blog u subotu izbacujem dobitnike ;)

@Jovan - Hvala Joco :)

@Aleksandra - To nemam u ponudi haha, ali prati naredne nedelje možda bude nešto što te interesuje :)

Una said...

Ja se prijavljujem za ovu prvu :)

Branka said...

Voljna da pomognem i da dobijem Senjor Vukodava, jer pored zilion drugih stvari jako mi je interesantna slovenska mitologija. Ako još koga to zanima postoji grupa na fb-u i sajt posvećen baš slovenskoj mitologiji i običajima: http://www.facebook.com/pages/Svevlad/260116062641
http://www.svevlad.org.rs/
p.s. nije reklama, nemam nikakve veze sa grupom, samo volim da širim informacije ;)))
Pozz svima! :)

Milica said...

Prijavljujem se za Vukodav! :))

anuka said...

Takodje se prijavljujem za Vukodav, uz svaku pohvalu za blog.
p.s. "...ponekad je treptaj vecnosti samo zvuk leptirov krila, a ponekad zvuk poljupca zaljubljenih.. Vetar samo zna istinu.."

*Iris* said...

Znam za Svevlad čitala sam ga pre x godina :) Au iskreno nisam očekivala da će potražnja biti ovoliko u korist Vukodava :D

Tamara said...

Podržavam tvoju akciju, i htela bih da se prijavim za knjigu ˝Tačka prevare˝.
Pozdrav!

Branka said...

*Iris* ni ja to nisam očekivala. :)))

cica mica said...

A ja sam zainteresovana za tvoju primarnu ideju - razmenu knjiga :-) Dosta sam ih kupovala, pa se nagomilale.... Neke bih trajno zamenila, a par zaista meni posebnih,samo pozajmila na citanje :-)Pa ako je neko zaiteresovan.......

*Iris* said...

Hej cica mico :) Šta imaš od knjiga za razmenu. Evo ja sam baš juče razmišljala ponovo o tome :) Imam 2 od Teri Pračeta (jedna na eng, jedna na srp), Hiperion, Pad Hiperiona, Gospodara svetlosti (na eng), Osmica, neki ludi stari ženski sf, Likovi iz Tolkina (na eng) itd :D

Post a Comment

Mišljenja, pitanja, filozofiranja, pohvale, uvrede.. sve ide ovde :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...