Jan 15, 2011

10 sitnica koje me čine srećnom

Sinoć sam započela blog entry na jednu možda sumornu i mučnu temu, koja je prisutna u životima svih nas. Filozofiranje koje zahteva detaljno češljanje pojedinačnih primera ili naširoko razglabanje o generalizovanim apstraktnim načelima, a teško da donosi konkretan zaključak. Tada sam shvatila da u okolnostima u kojima sam sada (a to je zatrpanost knjigama i ispitima) meni zapravo treba nešto sasvim drugačije. Po nekad se treba prisetiti stvari koje vam unose zrak sunca u svakodnevno sivilo :) One sitnice koje su začin prosečnog dana. To je ono što ću ja danas uraditi i podeliti sa vama. Pa da počnemo:

gift-wrap1. Pakovanje poklona

Obožavam ukrasne papire, trakice i kutije. Osećaj koji imam kada pakujem poklon za nekog liči otprilike na osećaj u ustima kada jedete one pucketave bombone :) Uvek u kući imam nekoliko ukrasnih papira, mašnica, trakica, dugmića, šljokica. Volim da pakovanje prilagodim osobi koja dobija poklon, tako da je uvek unikatno :)

2. Bob

Krajem prošle godine dobila sam cimera – Boba. Neki ljudi su me pitali kako to podnosi moj dečko ne znajući da mi ga je on i doveo. Bob je ogromna rasta ovca, sa reggae kapom i dredovima. Pravi drugar za mene :D Obožavam ga i uveseljava me. Ma koliko detinjasto vi mislili da je to, ja volim da s Bobom gledam film, trolujem fb, učim i spavam. Never stop hail rastafari! Peace.

3. Sladoled

Oduvek je važilo za mene – when all else fails, eat ice-cream! Sladoledom volim da proslavljam srećne trenutke i sladoled je jedina stvar koja možda može da me oraspoloži kad padnem u PMS depresiju. Leti često pojedem i po celo porodično pakovanje, mada posle toga kukam, ali vredi. Ako ikad budete hteli da me podmitite, sada znate s čime ;D

socks4. Slatke čarape

Ovo sam nedavno otkrila, kada sam dobila potrebu da pobacam brdo starih čarapa u crnoj ili teget boji sa štraftom ili na bele rombove. Iznenada sam se nesvesno snabdela najslađim čarapicama sa cvetićima, zaljubljenim pingvinima i sl. Masakr čarapa čeka samo da mi prođe hajp oko ispita, a onda – samo najslađe će preživeti hihihihohoho.

5. iPod

iPod je moj dobar drugar. Pa mislim da tu nema mnogo šta da se objašnjava. Sad kad sam se navikla bilo bi mi jako teško bez njega. Na njemu slušam muziku, zapisujem misli, on me budi, s njega skype-ujem kad odem van zemlje i još milion stvari ako ulovim wifi :D

Što me podseti, ako planirate put u inostranstvo, najtoplija preporuka ostavite mobilni kod kuće. Ako nemate neki uređaj koji radi na wifi, net kafea makar ima na svakom koraku. Skype će vam uštedeti puno šuški. A i super je za promenu ne brinuti o telefonu.

6. Miris rumenila

Sad ne znam kako je sa ostalim markama, ali Chanel rumenilo koje ja koristim tako nekako damski miriše :) I looooooove!

chanel

7. Krevet ujutru

Jeste primetili kako su krevet, jastuk i jorgan udobni i mekani kad se probudite? Uopšte mi nije jasno kako je krevet toliko udobniji ujutru u odnosu na uveče, ali tako je. E pa ta udobnost me usrećuje i nazovite to izgovorom, ali zbog nje imam problem da ustanem iz kreveta po sat vremena, bez obzira koliko naspavana bila.

8. Prva vrata GSP busa

Naročito zimi. Mnooogo volim da uđem na prva vrata autobusa i da sednem odmah iza vozača, ako ima mesta. Ako nema mesta onda da stojim tu. Prvo zato što jeOld Couple on Street najtoplije :D a onda i zato što imaš super pogled.

9. Prizor starog para koji šeta

Uvek mi ulepša dan kada vidim bakicu i dekicu kako šetaju ruku pod ruku. Pa još skockani. Baka u teget kompletu na bele tufne, tašnica preko ruke, bele rukavice i ukosnica sa cvetom na vrhu. A deka u braon odelu s kravatom, starim, ali dobro očuvanim cipelama i šeširom na glavi <3 Ahh, ljubav!

10. Zvuk poruke na mobilnom

Posebno kad znam da je od moje ljubavi :] Ali s izuzetkom praznika kad taj zvuk uglavnom označava gomile lančanih poruka koje ne želim da primim.

 

Eto.. a mogla bih do 100 da nabrajam, ali to drugom prilikom. A i nije sve za javnost ;P Ako imate makar 5 minuta vremena probajte da sednete i razmislite koje su to sitnice koje vama ulepšaju dan. I odmah će vam dan biti lepši. Obećavam :)

1 comment:

Zoran said...

Budući da sam nezvanični svetski prvak u lošem pakovanju poklona, sad znam kome da se obratim :)

Za sladolem sam znao, naravno, a za ostalo manje više :)

Post a Comment

Mišljenja, pitanja, filozofiranja, pohvale, uvrede.. sve ide ovde :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...