Nov 23, 2010

Enterijer! Weeeeeeeeee :)

Obožavalac sam dizajna enterijera. To je bila i jedna od brojnih stvari koje sam želela da studiram, pa mi je ta neostvarena želja uvek prisutan mali đavolak koji me tera da prostor oko sebe zamišljam na nove načine. Neki stručni ljudi su mi par puta rekli da imam dobro oko i sjajne ideje, pa me je to često inspirisalo na po neku egzibiciju ili makar istraživanje u tom smeru. Opsednutost dizajnom enterijera kod mene uglavnom dolazi u talasima, na mesec-dva i toliko se otprilike i zadrzava.

Sledi monolog jednog okorelog laika u dizajnu enterijera, nemam znanje, ali imam ideje. Pa ko zna.. možda vam neka i posluži!

Skoro sam shvatila da me sterilne hladne sobe užasavaju. Minimalizam je ok, ali ovo što je skorije u modi više podseća na bolnice nego na dom. Zar bi iko želeo da živi u ovako nečemu.. osim Steve Jobs-a? Zamislite tu jezu kad zaveje sneg..

compar-living-room-furniture-02

Volim toplinu i šarm u prostoriji, harmoniju boja i detalja. Ljudi se retko odvaže da se poigraju sa bojama ili to urade bez prethodnog konsultovanja s nekim pa prostorija liči na cigansku pijacu, ali boje itekako mogu izmeniti i osvežiti izgled sobe. U potrazi za idejama naišla sam na sledeće predivne, šarenolike i udobne primere:

26415_415269538059_387305313059_5184590_4624406_n

small-apartment-living-room-design

piano-living-room-design

modern-living-room-design-inspiration6

lippincott-living-room-l

Kladim se da bi bilo ko od vas koji ovo čitate rado živeo u ovim sobama Smile U potrazi za savršenom kombinacijom palo mi je na pamet pitanje šta jedan enterijer čini toplim? Prvo što mi uvek dolazi u um jeste potkrovlje. Obožavam potkrovlje, tako je ušukano i slatko, jel da? Smile

small423

corner-living-room-design

attic-bedroom

loft-conversion-living-room-1

Ipak ne možemo imati potkrovlje uvek, tako da treba razmotriti i ostale elemente udobnosti. Dosta pomažu prirodne boje, kao i materijali na nameštaju i podu. Drvenarija..

white-living-room-design

2011-living-room-design

Ono što doprinosi da prostor uz toplinu ima i dušu jesu smeli detalji, koji se mogu videti na nekim fotografijama iznad, a i ispod Smile slike, neobični ukrasi, satovi i lampe, jastučici, zavese, police, potpuno blesav komad nameštaja..

living-room-design

sexy-living-room-design1

bed08

Naravno ne smemo zaboraviti ni rasvetu. Ja sam apsolutni fan prigušenog osvetljenja. Ipak po nekad je dobro svetlo neophodno za rad, ali nikako ne sme biti jedina opcija osvetljenja u prostoriji. Rasveta stvara ambijent. Slična stvar, zgodno je imati neki vid kontrole dnevnog svetla, bilo zavese, roletne ili nešto treće Smile 

Uh, mislim da ću ovo što mi je ostalo napisati u sledećem entriju, izgleda da se nekako razglomazio ovaj, a nisam nameravala. Tako je to kad se odam poroku zvanom enterijer Open-mouthed smile

No comments:

Post a Comment

Mišljenja, pitanja, filozofiranja, pohvale, uvrede.. sve ide ovde :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...