Nov 29, 2010

Averzija prema tamnim bojama pri uređenju stana

Prvo da kažem da sam se žestoko ispalila prethodnim entrijem. Zaista, ali zaista sam se trudila iz petnih žila da pronađem prigodan topli zimski template za blog, ali od hiljadu pregledanih skoro ništa mi se nije svidelo, a u ovaj sam se potpuno zaljubila. It’s so me. Tako da – nadam se da vam se sviđa :)

A sad da pređemo na stvar. Ok, svi su u fazonu stan/kuća treba da bude što svetlija i vizuelno veća. Slažem se, ali s druge strane to - makar meni, ljubitelju prigušenog svetla i ušukane atmosfere – nije dovoljno za udoban dom. Brdo svetla i prozora. I to naročito ne ako imate komšije koje vole da vode tuđu brigu više nego ‘leba da jedu. U svakom slučaju ja sam rešila da okačim neke sličice na kojima se vidi koliko tamne boje mogu doprineti da prostorija deluje moćno, jedinstveno i otmeno. Naravno, da se to ne bi svelo na grobljanski prizor potrebno je nešto da razbije mrak. U tu svrhu su najbolji neočeikavni izvori svetla, komadi nameštaja u jarkim ili belim bojama, egzotično cveće i biljke in general, zavese i neobičan zidni dekor itd. Evo pa uživajte :)

brown-by-pnn

oriental-living-room

freshome_com-modernize-home-apartment

Beautiful-Living-Room-With-Red-Color-Sofas-Interior-Decors12

striking-living-room

2007-10-22-living room

Hajde sada iskreno, ko bi se žalio na ovakve sobe? :)

Eto tako.. ne znam tačno šta je poenta ovog entrija.. hmm, verovatno to da nateram ljude da ne odbacuju tamne boje u uređenju svog stana na keca. Vi se pitate why bother? A moj odgovor je: zato što volim estetiku lalalalala :))) hajde ljudi, samo malo treba mašte da učinite svoj dom oazom. Sada makar za dekor ne treba bogatstvo. Nije reklama, ali moja preporuka je da posetite Conforma prodavnice. Ima svaaašta lepo za stan, ja ne bih izbijala odande :) svima bih uređivala stanove! Ok, euforija euforija. Miruj srce moje. Da završim prisebno, posednja vest koju sam pročitala o dolasku Ikee u Srbiju kaže sledeće:

Potpredsednik Vlade Srbije Božidar Đelić kaže da će Ikea prvi prodajni centar u Srbiji otvoriti već 2011. godine u Beogradu. On je posle razgovora sa ministarkom trgovine Švedske, Evom Bjorling u Vladi Srbije rekao da je "identifikovana parcela koja bi bila dodeljena firmi Ikea". Đelić je precizirao da se nalazi u Beogradu preko puta aerodroma "Nikola Tesla". Realno je da će prvi centar biti otvoren već sledeće godine, zaključuje Đelić.

Ostaje nam samo da se nadamo. Ima li neko ko željno ne iščekuje Ikeu? Ko god rekao da ima, lažeeeeeeeee :D a sad, odjava! Cmok.

2 comments:

Molerski radovi said...

Ovo stvarno izgleda predobro. Svaka čast.

Petra Marić said...

Ne bih se baš usudila farbati zid u tamno sivu ili crnu, premračne su mi za dnevni boravak ili tako neki prostor gdje provodim puno vremena, bez obzira što se može malo ta tama razbiti sa svijetlim namještajem i zavjesama.
prodaja stanova zagreb

Post a Comment

Mišljenja, pitanja, filozofiranja, pohvale, uvrede.. sve ide ovde :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...