Oct 13, 2010

Žene šoferi :D

female driver Uh, imam toliko toga zanimljivog da kažem. Da počnem od vesti (s kojom sam se svima već popela na glavu) da sam prekjuče položila vožnju, a juče izvadila svoju prvu vozačku dozvolu :)) Koliko sam srećna nemate predstavu. S obzirom da sam očekivala i pripremila se za višečasovno čekanje u redovima bila sam veoma prijatno iznenađena uslugom u Ljermontovoj. Nakon što sam se slikala i pokupila dokumenta iz auto škole zaputila sam se na Konjarnik. Tamo sam naišla na prazne hodnike i završila ceo posao za 20ak minuta. Službenici su bili krajnje prijatni, te sam vrlo brzo izašla iz policije sa još vrućom roze dozvolom u rukama. Permis de conduire. Uvek sam se pitala zašto to piše baš na francuskom.
Otkad sam krenula na vožnju jako sam uživala u tome, i mada su mi razni ljudi pričali da će mi posle 10. ili 20. časa dojaditi meni je i na polaganju bilo zabavno. Onda sam počela da razmišljam koliko bi bilo sjajno naći privremeni posao kao šofer. Prva ideja mi je bila kamiondžija, ali onda sam shvatila da bi ženski šofer zapravo mogao da bude mnogo interesantna stvar. Zamislite limuzinu koju vozi lepo utegnuta i skockana šoferka. Kladim se da bi bilo hit u selebriti krugovima :) Limuzine se voze lagano, kako bi svi napolju mogli dobro da je zagledaju, a i ovi iznutra da uživaju u divljenju onih spolja. Savršeno. Povučena tom idejom potražila sam i pronašla da kod nas postoji par ‘rent-a-limo’-a. Postoji šansa da bi neko od njih prepoznao genijalnost ove ideje, ali s druge strane predrasude prema ženama vozačima su kod nas prejake, a i treba mi neko iskustvo. Hmm.. 
pink_inOkrenula sam se čeprkanju po stranim sajtovima. Pronašla sam da nije tako uobičajeno ali je moguće pronaći ‘rent-a-limo’ agencije u kojima nude i opciju ženskog šofera. Jedna od agencija nudi posebne programe za maturske večeri. Bela limuzina sa muškim vozačem za dečake, i roze limuzina sa ženskim vožačem za devojčice. U većini slučajeva agencija zadržava pravo da odbije pružanje usluge nekoj mušteriji ukoliko proceni da je sumnjiva. Ovakvih usluga najviše ima u Vegasu, LA-ju, Londonu i drugim većim gradovima prepunim wannabe zvezda. Na jednom sajtu sam pronašla oglas u kom se traže hot devojke koje bi služile kao pratnja na prijemima i koktelima, zatim hot kućne spremačice, i šoferke. Rekla bih da je ovde opet akcenat na nečemu drugom. Ali s druge strane uspela sam da iskopam i jednu potpuno žensku agenciju. Sjajna stvar za rođendane, devojačke večeri, mature.. Iako je po mom mišljenju ovo potpuno smešan, holivudiziran i plastičan način života, postoji mnogo ljudi koji priželjkuju upravo takve fake fix-eve glamura. Pa zašto im ne pružiti ono što žele? Ovo je apsolutno genijalna ideja i iskreno kako se bližim kraju pisanja ovog teksta počinjem ozbiljno da se pitam da li da uopšte objavim ovaj entry ili da se bacim u otvaranje biznisa :))

No comments:

Post a Comment

Mišljenja, pitanja, filozofiranja, pohvale, uvrede.. sve ide ovde :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...