Oct 17, 2010

Super Mario je ponovo među nama!

Mario-HappyKo nije igrao Super Maria kao mali, taj je ili 93+ godište ili je živeo u pećini na Himalajima. Ovih dana meni je dobro poznati čovečuljak Mario pojeo jetru. Moj dečko i ja zajedno, na smenu, prelazimo Maria na Nintendu DS (unuk GameBoy-a).. a mene su neki nivoi toliko isfrustrirali da sam čak imala i noćnu moru koja se odigravala u okruženju sličnom boss levelu iz igrice :D Inspirisana ovim počela sam da razmišljam kako bi bilo blesavo tematski opremiti sobu u stilu ove igre (npr. neku dečju sobu), ali naravno Google mi je pokvario dan otkrivši po x-ti put da ako je neka ideja toliko dobra verovatno ju je negde neko na svetu već sproveo.

U to ime predstavljam vam sobu koju je kreirala izvesna Antoinette J. Citizen. Izgleda kao da ste uskočili u igricu, i to u preslikani prvi nivo. Možete trčkarati po pikselizovanoj sobi i pretvarati se da ste lik iz igre, jer su u sobu ugrađeni zvučni i drugi efekti preuzeti iz Super Maria.

supermario-room2

smroom5

supermarioroom

 

 

 

 

 

supermario-room3

smroom4 supermario-room4

 

 

 

 

 

Kao ljubitelj lepih noktiju naišla sam na jos nešto u vezi sa ovom temom. Da li je moguće da se neko potrudio da napravi ovo? :D

nails08

Srećom tu su i neke manje nabudžene varijante koje nekad možda i pokušam da izvedem sama :) for the lulz!

IMG_9371 copy marionails

No comments:

Post a Comment

Mišljenja, pitanja, filozofiranja, pohvale, uvrede.. sve ide ovde :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...