Jul 4, 2010

Šumske jagode

Forest strawberriesKad sam bila jako mala preko puta Bajkine i dedine kuće u Gornjem Milanovcu živela je nana Mara. Stara bakica divnog srca u čijem dvorištu su rasle sitne šumske jagode. U nekom trenutku dobila je nadimak od mene buba mara :) Sećam se da mi je jedna od najvećih radosti bila da u proleće otrčim do njenog dvorišta, uberem 2-3 jagodice i pojedem ih na licu mesta. Bilo ih je tako malo, a bile su tako slatke. Pa to tako obično biva, zar ne?

 

Danas jako retko nailazim na šumske jagode, a ove obične mi nisu naročito zanimljive. Kad god ih nađem podsete me na nana Maru i detinjstvo. Ovaj post posvećen je njoj i teglici slatkog od šumskih jagoda koje mi se divno smeše iz frižidera, hihi.

No comments:

Post a Comment

Mišljenja, pitanja, filozofiranja, pohvale, uvrede.. sve ide ovde :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...