Jul 7, 2010

Niceties Day :)

(fotografije u ovom entriju su oridžinal by moja malenkost :))

I tako, danas je dan (tj noć) kada sam rešila da vas zatrpam lepim, slatkim, divnim stvarčicama :)) Život vam je kao ručak, kako ga začinite takav će imati ukus. E pa ja volim razne začine, da ručak ne bude dosadan i isti svaki dan.

Pre nekih mesec dana izlazim ja na krov zgrade da okačim veš, kad imam šta da vidim, najslađa scena. Neko je okačio sveže opranog plišanog medu da se suši na jutarnjem suncu. Morala sam da uslikam, neka dečija živost je prosto sijala iz njega :)

110520101102

Mašta i detalji. Tirkizna torba, koju sam s puno ljubavi i pažnje sašila svojoj dragoj prijateljici Sofiji kada se vratila iz Amerike. Ako ne znate šta da poklonite nekoj dragoj osobi za sledeći rođendan, ili neki drugi praznik, ili prosto bez povoda, pokušajte da napravite nešto svojom rukom, iznenadili biste se koliko ljudima više znači toplota i pažnja od same stvari.

torba

Dok sam još bila uzoran student i išla na predavanja pola mojih rokovnika bila je ispunjeno crtežima, stihovima i sličnim produktima mog lepršavog uma. Skoro sam listala neke stare sveske, pa su me one inspirisale da uslikam jedan detalj. Ja ovo volim da zovem tračak inspiracije na sivim studijama.

020620101211

Obožavam da pakujem poklone. Ljudi mi često uvaljuju da im zapakujem poklon kada negde idu, a za mene nema veće sreće od toga. Uživam u efektu koji proizvodi pakovanje isto onoliko koliko i sam poklon i volim da kupujem ukrasne papire, trakice, mašnice i ostali dekorativni materijal. Opet to je na neki način pažnja.

gifts Lepi nokti i nežni dugmići tastature mog netbooka me čine srećnom!

 nokti

Ovo leto je definitivno obeležila kiša. Jedan dan tako idem Cvijićevom ulicom na vožnju, kiša čas hoće čas neće, kad pred sobom ugledam puža. Nit je prvi nit je poslednji kišni puž kog sam videla, ali kako sam poranila imala sam viška vremena, te čučnula sam pored njega da se malo družimo. Moram vam reći da nisu oni uopšte tako tupavi kako izgledaju. Oni ne žure nigde. Od ovog puža sam naučila da je nekad bolje ne žuriti, čak iako vam je nešto lepo tik na dohvat ruke. Po nekad je bolje priću mu polako. Onom ko uspori dan duže traje :)

puzMalo svile, čipke i latica ruže za romantiku.

cipka

Nije potrebno mnogo da unesete dah viktorijanskog doba u svoj život. Ovaj cvet sam napravila od starog parčeta svile koje sam jednom davno kupila u prodavnici materijala na kilo iz kutije sa restlovima. Nije potrebno više od 20 minuta da se sašije, neophodno je samo malo volje i mašte da se svakodnevni look pretvori u nešto bajkovito.

 ruza

Pre mesec, dva išla sam sa društvom na jedan dizajnersko-ekološko-muzički festival u silosima (ne bih mogla da se setim kako se zvao ni za leba). Bilo je svašta interesantno da se vidi, a evo i jednog od natpisa na zidu koji mi se naročito dopao.

grafit

Slatko od divljih jagoda, prosto dan mora da bude dobar kad se završi u ovoj tegli. Stoga ću tako da završim i ovaj, što dan što post :) Osmeh za sve vas!

jagode

No comments:

Post a Comment

Mišljenja, pitanja, filozofiranja, pohvale, uvrede.. sve ide ovde :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...