Jul 19, 2010

Kap magije za lepši svet

Opet čitam Miku (gle čuda) i jedna me pesma podsetila na nešto što sam uradila prošle godine. Moram da upozorim da će možda nekome ovo da bude friki, ali šta da vam radim.

 

Pre nego što su moji kupili stan često smo se seljakali. Tako sam u jednom periodu živela na desetom spratu jednog od tri visoka solitera u famoznoj Ljermontovoj ulici. To sam zapamtila jer je broj stana bio 101. Kada smo se doselili tu, išla sam u čini mi se IV razred osnovne škole i prva stvar koju sam uradila bila je da na sanduče za poštu nalepim sličicu iz crtanog 101 dalmatinac. Bila sam mnogo ponosna na to što je naše sanduče manje dosadno od ostalih. Prošle godine sam nekim poslom išla u policiju u Ljermontovoj i setim se 101 dalmatinca, te rešim da svratim pored bivše zgrade i vidim da li ta sličica još uvek stoji na sandučetu. Možete misliti kakvo sam iznenađenje doživa kad sam otkrila da je i dalje zalepljena. Zaustavila sam prvog prolaznika i pozajmila parče papira. Napisala sam neku lepu poruku sadašnjim vlasnicima stana 101 i ubacila kroz prorez za poštu bez potpisa. Volela bih da im je, ko god oni bili, to unelo malo magije u svakodnevicu. Zamislite svet u kome se ljudi trude da ponekad ulepšaju dan i potpunim strancima. Ju ću sigurno to opet uraditi za nekog, a već imam ideju i za sledeću akciju :)

 

I za kraj evo Mikine pesme koja me je inspirisala na ovaj entry:

 

Jedra

 

Proci cu nocas kroz sve luke
brodove stare da izlecim.


Zubate kotve da odvalim.
Rumenom pesmom da plane mrak.


Da za plovidbe svi signali
u pravcu svitanja dadu znak.


Postoje nekakva bela vremena
kad prva mladost u oko kane.


To je ta lepa praznina mene
u koju ceo svet moze da stane.


Sa jednom smedjom, toplom vescu
usne ce obalom da mi odu.


Limune zrele s neba natrescu
u tamnu gorku vodu.


Za mnom ce vetar, kad me sretne,
mrmljati neki osmeh nov.


Krisom cu svima da podmetnem
pomalo svoga srca pod krov.


Zorom ce okolo cvece radjati
gde god sam iz krosnji visine pio.


I jos ce dugo ljudi pogadjati
i nece znati ko je to bio.

No comments:

Post a Comment

Mišljenja, pitanja, filozofiranja, pohvale, uvrede.. sve ide ovde :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...