Jun 9, 2010

Vulkan u kosi: I deo

(sve fotografije u ovom postu su uslikane mojom rukom)

DSCF8448

 

To da sam fascinirana crvenom kosom nije velika novost. Godinama sam želela da budem riđokosa, i okretala sam se za svakom šargarepom na ulici. Ima neka otkačena žica koju vezujem za crvenu kosu. Otkad sam se pre 2, 3 meseca najzad odvažila da se prvi put ofarbam (ne znate vi koliko je to bilo teško prelomiti u mojoj glavi), i postala riđa, potpuno sam flipnula. Nedavno mi je na vrata pokucala ideja da napravim seriju fotografija ljudi koji imaju crvenu kosu. Sada ću vam pokazati prvi deo tog pompeznog ciklusa fotki.

  2.
Moj prvi model je moja draga i prelepa drugarica Maja , čija kosa nikog ne ostavla ravnodušnim :)

8.

Prirodnu crvenu kosu ima svega nekoliko procenata ljudi na svetu.

3.

Crvena kosa znači imam svoj stav i ne dozvoljavam da ga bilo ko negira.

7.

Crvena kosa se često sreće u legendama i mitovima.

4.

1.

13

6.

12

Nadam se da vam se svidelo :)

3 comments:

Heki said...

Ma kakvi komentari, ceeo blog je fantazija!

Sestra mi je rekla da hoce da je TI slikas za njen sledeci photoshoot;D tako da planiraj novi posao :)))

tekst je prelep, a znas koliko sam odusevljena fotkama! :)

carice najveca! :*

*Iris* said...

Jao hvaaalaaa :)))) Postidela sam se stvarno :]

Izbor je bio tezak, ali bas sam srecna sto ti se svidjaju :*

Pozdravi seku hihi, fotkacemo se kad dodje, why not :))

Aleksandra said...

Fenomenalno!!!! Fotografije su neverovatne! Maja je savrshen model za tvoje iskusno umetnichko oko!!! ;) :***

Post a Comment

Mišljenja, pitanja, filozofiranja, pohvale, uvrede.. sve ide ovde :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...