May 29, 2010

Minđuša od duple trešnje

3-Ways-with-Summer-s-Sweet-Cherries_full_article_vertical

Prvo što pomislim kada se spomene mesec maj su trešnje. Jedva čekam da počnu i prođu jagode kako bi na pijaci ustupile mesto svojim slatkim ‘mesnatim’ crvenim rođakama. Trešnje su jedna od retkih stvari, koje mogu da jedem do iznemoglosti i kada se pojave u stanju sam da ih doručkujem, ručam i večeram danima.

 

Kada sam bila jako mala volela sam da zamišljam da su duple trešnje najdivnije minđuše i kačila sam ih na uši. I zaista gde ćeš lepši nakit, jednom kad ti dosadi pojedeš ga u slast. Imali smo trešnjino drvo u dvorištu u Kragujevcu. Ustvari i dalje ga imamo, ali već godinama u periodu kada one sazrevaju ja nemam vremena da odem i najedem ih se. Možda ove godine pokušam da skoknem do tamo, ako ih uopšte bude bilo. Pitam se da li samo meni ide voda na usta kad zamislim drvo prošarano tim sočnim okruglim plodovima..

 

Ovogodišnje trešnje su me nažalost duboko razočarale. Pre neki dan sam kupila nekakve medene, najskuplje koje sam pronašla na pijaci. Trećina ih je bila do pola trula, a ostatak je bio bezukusno kiselkast. Još polažem nadu u one junske. Godina u kojoj se nisam dobro najela trešanja je propala godina. Ako negde pronađete dobre, javljajte! Ne pitam za cenu :)

No comments:

Post a Comment

Mišljenja, pitanja, filozofiranja, pohvale, uvrede.. sve ide ovde :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...